• منتديات بابونج

    منتديات بابونج، منتديات ثقافية متنوعة، تعرف على اصدقاء جدد وشاركهم معارفك وآرائك في بيئة نقاشية مفيدة

للرومانسين فقط....عشان الإحساس Over شويه!

في هذا المنتدى يمكنك كتابة قصة من بنات أفكارك، مناقشة فكرة قصة، او عرض قصة أعجبتك ليطلع عليها الأعضاء وزوار المنتديات الآخرين
صورة العضو الشخصية
RAMY&FOKSH
صديق 12 شات
صديق 12 شات
مشاركات: 243
اشترك في: الأربعاء نوفمبر 04, 2009 2:02 pm

للرومانسين فقط....عشان الإحساس Over شويه!

مشاركةبواسطة RAMY&FOKSH » الخميس إبريل 29, 2010 3:48 pm

صورة





صورة





السلام عليكم جميعا



انا جايب ليكم النهارده قصة هاتعجب الكل مننا شباب وبنات رجاله وستات -- كبير وصغير





هذه قصة حقيقية وحصلت بالفعل بس الاسماء تم تغييرها لعدم صلاحيتى في ذكر الاسماء ...


نبـــــــــــــــــــــــدأ




يوميات عمرو وياسمين





أبطال القصة :-


1- عمرو


2- ياسمين


وفيه اشخاص فرعية ذى


1- حودة (صاحب عمرو)


2- الخطيب (صاحب عمرو)


3- مروة (صاحبة ياسمين الانتيم )





مش ها اطول عليكم اكتر من كدة





(_هااااااااااا ندخل فى القصة على طول_)





القصة ديه بتبدأ لما عمرو وحودة كانوا بيتمشواااا وحودة بيحكى لعمرو على واحدة شافها امبارح ....





حودة : - ده انا شوفت حتة بنت يا نهار ابيض جامدة اوى اوى , جسم ايه

جامدة جامدة يعنى

عمرو :- ههههههههههههههههه

يا بنى انت مش ها تبطل بقى قلة ادبك ديه انت عمرك ما تبص على الجمال وتفكك من الحاجات اللى انت بتقولها ديه نفسى تبص لوش البت مش على جسمها !!!

حودة :- ايون خليك انت كدة عايش فى الوهم يا بنى خليك عملى وانا ها استفاد ايه لما ابص لوشها مش لازم اعاينها الاول

((معلش بقى تقولوا ايه شخصية زبالة ))

عمرو :- انت حر يا عم بس لما واحدة تهزقك ولا تمرمط بيك الارض ما تبقاش تعيط وانا مش ها احوش عنك

حودة :- يا بنى تمرمط مين ده انا حودة الجامد اوى


((وف نفس اللحظة ))



حودة :- انت تنحت كدة ليه ؟؟

عمرو:- يا نهار ابيض على الجمال مين البت ديه يا حودة ((بم إن حودة خبرة فى الحاجات ديه ))

حودة :- ما هى ديه يا عم البت اللى انا بحكيلك عليها ايه رايك جامدة صح ؟؟

عمرو:- جامدة مين يا عم ديه صاروخ انت شايف عنيها عاملة ازاى

حودة :- عنيها تانى وانا اللى قلت انك فوقت من الوهم اللى انت فيه كتك داهية شايف اللى قولتلك عليه ياض جسمها وكده ((شوفوا انتم بقى عشان مش ها اقدر اتكلم ))

عمرو :- استنا بس يا حودة ايه يابنى البت ديه

((وفلحظة اختفت من قدام عيون عمرو ))



حس عمرو ان روحه اتسحبت منه وان قلبه بيجرى يسابق الزمن , وما تمناش اد ما تمنى فى حياته انه يعرف اسمها او حتى يعرف اى حاجة عنها

حودة :- ايه ياعم السهتان رحت لفين

عمرو:- ((مافيش رد))



حودة :- انت يابنى

عمرو :- ايييييييه (( كان سرحان صاحبنا))

انت بتقول حاجة يا حودة ؟؟

حودة:- لا ولا حاجة يا حبيبى يلا بينا انت شكلك دخت

عمرو:- البت ديه جميلة اوى يا حودة اوى اوى

انت ما تعرفش ديه مين ؟؟

حودة :- يا ريت كنت اعرف !!!!

ااااااااااااااااااااااااااااااااااة

هههههههههه

ما تيلا بينا بقى يا عمور إحنا اتأخرنا

((وبعد مرور ايام اتعمد عمرو انه يروح نفس المكان ونفس التوقيت اللى شافها فيها اول مرة))

(( وكان على امل انه يشوفها تانى ))

بس المرة ديه قابل الخطيب ((صاحبهم التالت))

الخطيب :- ايه يا بنى مين اللى موقفكم هنا

حودة :- شوفلك حل فى عم الرومانسى اللى لاطعنا هنا بقاله نص ساعة

الخطيب :- وعلى ايه كل ده ؟؟

((وصحبتنا كانت طالعة فى اللحظة ديه))

حودة :- الصلاه ع النبى فرس ....... فرس يعنى مش اى كلام

عمرو :- اتلم بدل ما لمك ديه خلاص بقت تبعى

الخطيب :- فيه ايه يا جدعان ؟؟!!

الحوار على ايه ؟؟!!

حودة :- شوفلك صرفة فى عم الرومانسى ده

ده بيحب على روحه

عمرو:- احترم نفسك ياض

حودة :- شايف الغزال اللى هناك ده الكبير اوى ده

الخطيب :- اممممممممممممم !!!!

انت عارف ديه مين ؟؟

عمرو :- ايه ده انت تعرفها ((بلهفة ))

الخطيب :- ديه اخت باسم صحبنا ال فى الكلية

عمرو :- باسم مين ؟؟

الخطيب :- باسم المدخوم

حودة :- يااااااااااا راجل باسم الموميا

قول كلام غير ده

الخطيب :- انت معجب بيها ولا ايه ؟؟

حودة :- معجب ايه ياعم ده ميت ((بتريقة))

عمرو :- انا مش عارف يا خطيب انا والله حصلى ايه من ساعة ما شفتها

حودة :- حصلك نفس اللى حصلى

ااااااااااااااااااااااااااااه



الخطيب :- انت لسة ذى ما انت

حودة :- امال عايزنى ابقى ذى عمك الرومانسى ده

عمرو :- يا جدعان سيبوكم من اللى انتم فيه ده دلوقتى

وقولولى اعمل ايه دلوقتى ؟؟

الخطيب :- تعمل ايه فى ايه انت عبيبط يا بنى !!

عمرو :- انا نفسى اكلمها بس مش عارف ازاى ؟؟

الخطيب :- عيب عليك ده صحبك والبت ديه مش ذى ما انت فاكر ., ونصيحة منى طلع الموضوع ده من دماغك

عمرو :- اممممم (( وبيهز راسه ))

انت تعرف اسمها يا خطيب ؟؟

الخطيب :-ااااااه

عمرو :- اسمها ايه ؟؟

الخطيب :- اسمها ياسمين

عمرو :- يــــاسمين

الخطيب :- وآنت عارف انت ممكن تجيب رقم تليفون البيت كمان بسهولة

عمرو:- ازاى ؟؟!! (( باستغراب ))

حودة :- يا عم من اخوها يا عم

الخطيب :- اتلهى على عين امك يا اهبل

ما يروح احسن يقول لاخوها

عمرو :- امال ازاى ؟؟

الخطيب:- ماهى تبقى صحبة سلمى اخت صباحو كدب

حودة :- الكداااااااااااااااب ((بضحكة))

(( وده صاحبهم الرابع واسمه كدة لانه ماشى بيكدب على روحه

كدااااااااااااااااااااااااااااااااااااب اوىىىىىى ))

الخطيب :- بس اوعى يا عمرو تعمل كدة

ما تنساش يا جدع انه صحبك

حودة :- فكك يا عم من الولة المعقد ده ما تسمعش كلامه



وفيها ايه لما يكلمها هو يعنى ها يقلها كلام وحش ولا عيب

وبعدين هو اولى من الغريب بس هو يقدر عليها وما يكسفناش

عمرو .... الخطيب .... حودة

هههههههههههههههههه


((وما بقاش عمرو عارف يكلمها ولا لا بعد ما اعرف انها اخت صاحبه )) ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!




يا ترى عمرو هيكلمها ولا لا ؟؟

ويا ترى عمرو ها يسمع كلام الخطيب ولا حودة




هنعرف الحلقه القادمه





بس اتمنى انى اكمل القصة كلها لانها طويلة حبتين

فبردودكم هاتخلينى اكملها للنهاية







صورة





صورة

صورة العضو الشخصية
#@@ ASOO & MEDO @@#
صديق 12 شات
صديق 12 شات
مشاركات: 98
اشترك في: الأربعاء أغسطس 12, 2009 1:40 am

للرومانسين فقط....عشان الإحساس Over شويه!

مشاركةبواسطة #@@ ASOO & MEDO @@# » الخميس إبريل 29, 2010 4:07 pm

بسم الله الرحمن الرحيم


فووووووووووووكش

الله عليك

بجد جامده مووووووووت

بجد عاوزة اعرف ايه اللى هيحصل

يلا نزل الباقى بسرعه :mrgreen:


يلا عشان افطرك :mrgreen:

تسلم ايدك

لك مزيد من التقدم

تقبل مرورى

اســـو * ساسو *

صورة العضو الشخصية
anwar.h3
عضو مشارك
عضو مشارك
مشاركات: 666
اشترك في: السبت فبراير 14, 2009 10:32 am

للرومانسين فقط....عشان الإحساس Over شويه!

مشاركةبواسطة anwar.h3 » الخميس إبريل 29, 2010 4:14 pm

فوكش الله يسامحك جلطتنيييي
وانا بتابع واخر شي تحكي الحلقه الجايه
ههههههههههههههههههههههههههههههههه
طبعا انا عمرو وسلمى الجزء الاول والثاني احلى من بعض وهم لابقين عبعض
بس كنت متمنى تكمل القصه
بدي انزلك مصر واضربك فوكش
ههههههههههههههههههههههه
يلا انا استنى الحلقه القادمه
جيبلياه عالخاص فوكش :wink
بحب اللهجه المصريه
اما سلمى يخونا حتت بت اشي فاخر من الاخر يخرابي اوي اوي اوي :oops:
هههههههههههههه
نهار سعيد :wink

صورة العضو الشخصية
البرنسيسة1
عضو مشارك
عضو مشارك
مشاركات: 799
اشترك في: الجمعة أكتوبر 23, 2009 8:48 pm

للرومانسين فقط....عشان الإحساس Over شويه!

مشاركةبواسطة البرنسيسة1 » الخميس إبريل 29, 2010 11:48 pm

ماشى يا رامى :mad:
ما نزلتش الباقى ليه :sad
كده هستنى :cry:
وانا مش بحب الانتظار :mad:
بس المهم
انها جامده
تسلم ايدك فوكش :>
بروب لحد ما تنزل بقيت الاجزاء :oops:

صورة العضو الشخصية
البرنسيسة1
عضو مشارك
عضو مشارك
مشاركات: 799
اشترك في: الجمعة أكتوبر 23, 2009 8:48 pm

للرومانسين فقط....عشان الإحساس Over شويه!

مشاركةبواسطة البرنسيسة1 » الخميس إبريل 29, 2010 11:48 pm

ماشى يا رامى :mad:
ما نزلتش الباقى ليه :sad
كده هستنى :cry:
وانا مش بحب الانتظار :mad:
بس المهم
انها جامده
تسلم ايدك فوكش :>
بروب لحد ما تنزل بقيت الاجزاء :oops:

صورة العضو الشخصية
Angham Dz
عضو مشارك
عضو مشارك
مشاركات: 893
اشترك في: الأربعاء ديسمبر 02, 2009 9:02 pm

للرومانسين فقط....عشان الإحساس Over شويه!

مشاركةبواسطة Angham Dz » الجمعة إبريل 30, 2010 12:24 am

اكيد هيكلمها ده شكلو حبها بجد من اول نظرة :oops:
يووووووووووووووووووه هو انت هطول عشان تقول كلمها ولالا وحصل ايه بقى متكمل يا اخي
:mad: متحرقش دمي بحب الحكايات دي :>
بموت في معرفة النهاية هتكون ازاي :roll:
مشكووووووووووووووووووووور

صورة العضو الشخصية
احمد21
صديق 12 شات
صديق 12 شات
مشاركات: 198
اشترك في: الثلاثاء سبتمبر 01, 2009 4:17 am

للرومانسين فقط....عشان الإحساس Over شويه!

مشاركةبواسطة احمد21 » الجمعة إبريل 30, 2010 2:50 am

حبيبى رامى انت انسان جميل اوى وانا بجبك تسلم ايدك

على هذا الكلام الجميل والرائع وانت شخص جميل وانا بجبك

تسلم ايدك وقلمك الرائع حبى قصة جميلة

تقبل مرورى حبى

هوست احمد العااااااااااشق


العودة إلى “منتدى القصص”



الموجودون الآن

المستخدمون الذين يتصفحون المنتدى الآن: لا يوجد أعضاء مسجلين متصلين و 0 زائر

المتواجدون حاليا

المستخدمون الذين يتصفحون المنتدى الآن: لا يوجد أعضاء مسجلين متصلين و 0 زائر