• منتديات بابونج

    منتديات بابونج، منتديات ثقافية متنوعة، تعرف على اصدقاء جدد وشاركهم معارفك وآرائك في بيئة نقاشية مفيدة

يقولون الكذب ملح الرجال

يناقش هذا المنتدى قضايا الرجل العربي وكل ما يهمه، كما ييتعرض الأزياء الرجالية، وقضايا الأب والأسرة المتعلقة بالرجل بما فيها مساهمته في تربية الأبناء وتنشأتهم
صورة العضو الشخصية
سراب
عضو مميز
عضو مميز
مشاركات: 5766
اشترك في: الخميس ديسمبر 04, 2008 7:21 pm

يقولون الكذب ملح الرجال

مشاركةبواسطة سراب » الأحد ديسمبر 13, 2009 10:24 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

يسعد مساكم

كيفكم

اليوم عندي معلومه مهمه عن الرجال

الكذب شو بيعنيلهم هل هو اساس حياتهم

ام هو طبع ام عاده تعودا عليها :roll:

:mrgreen: اكدت دراسة علميه انه الرجل بيكذب باليوم الواحد

6 مرات في حين انه المراه المسكينه بس 3 مرات :mrgreen:

يعني بالاسبوع 42 مره ووبالشهر 168 والسنه 2016

:> :mrgreen: :>

وهذه بعض المواقف المنقوله :>

فهد عمره 18 سنة نازل من فوق السطح يقابله ابوه وهو تحت
الوالد وين كنت يافهد لي ساعة أدور عليك؟كنت فوق السطح يايبه.
الوالد وش تسوي فوق السطح(الرد العادي)كنت اصلح الدش.
(الرد الغير عادي)كنت أدخن يايبه.


*زوج وزجته:
الزوج واصل من السفر الزوجة بشر عساك استأنست باالسفر.
(الرد العادي)وين استأنست مغثه ونكد ماصدقت ارجع.
(الرد الغير عادي)اكيد استأنست تزوجت وحده حلوة وتركتها عند اهلها بس باقي أجيبها واسكنها بيتها الجديد.

*معلم ومدير:
المعلم متأخر اكثر من ساعتين عن الدوام دخل على المدير يوقع الحضورالمدير وش عندك متأخر؟
(الرد العادي)لاابد بس كنت تعبان وماقدرت اقعد.
(الرد الغير عادي)كنت سهران امس على التلفزيون للساعة 4 الفجر.

طبعا والمواقف لا تعد ولا تحصى

هذه فقط بعض الكذبات

مع التحيه

صورة العضو الشخصية
ميراوالحب
عضو نشيط
عضو نشيط
مشاركات: 3023
اشترك في: الأربعاء يونيو 24, 2009 11:11 am

يقولون الكذب ملح الرجال

مشاركةبواسطة ميراوالحب » الأحد ديسمبر 13, 2009 10:43 pm

يخرب عقلك سروبه شوهاد


رح تقومي الحرب العالميه الثالثه


هههههههههههههه


شفني كيف المرأة مسكينه ما تكذب ابدا


ههههههه


تسلميلي اغلى سوربه اقرب اخت لقلبي

صورة العضو الشخصية
ѕєηѕιтινє gιяℓ
عضو نشيط
عضو نشيط
مشاركات: 3324
اشترك في: السبت يوليو 04, 2009 4:02 pm

Re: يقولون الكذب ملح الرجال

مشاركةبواسطة ѕєηѕιтινє gιяℓ » الأحد ديسمبر 13, 2009 10:45 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

ههههههههههههههههههههه

سروبة احلى موضوع اشوفو مع المرأة بيوقف :oops:


اي شفتو كيف انتو كزابين :cry:

ههههههههه بس البنوتات يسعدهم :oops:

تسلم ايدك سروووبة مواه يا ئلبي

تحياتي لكِ

البنوتة الحساسة :wink

صورة العضو الشخصية
عاااشق االسراب
صديق 12 شات
صديق 12 شات
مشاركات: 101
اشترك في: الثلاثاء يونيو 02, 2009 2:47 am

Re: يقولون الكذب ملح الرجال

مشاركةبواسطة عاااشق االسراب » الأحد ديسمبر 13, 2009 10:49 pm

الرجال صعب يعيشو بدون كذب

مزبوط بس النساء كمان بكذبو اكثر من الرجال

صورة العضو الشخصية
nada_alex

Re: يقولون الكذب ملح الرجال

مشاركةبواسطة nada_alex » الأحد ديسمبر 13, 2009 10:59 pm

لازم تقولى الكلام للكل البنات تكذب والرجال بيعين كلام

والبنات تحب تبان انها مكثوفة ههههههههههههههههههههههه
والولد دائما يتظاهر برجولته والبنت تعمل نفسها انها موافقة بس طبعا بتضحك لية فى سرها
هههههههههههههههههههههههههه



اهدى سروبة الحرب تقوم

صورة العضو الشخصية
حيآة آلروح
إداري سابق
إداري سابق
مشاركات: 3846
اشترك في: الخميس إبريل 16, 2009 10:57 am

يقولون الكذب ملح الرجال

مشاركةبواسطة حيآة آلروح » الأحد ديسمبر 13, 2009 11:08 pm

هههههههههههههههههههههههههه

لاء هما مولدين كدا

:> :> :> :> :>

صورة العضو الشخصية
Angham Dz
عضو مشارك
عضو مشارك
مشاركات: 891
اشترك في: الأربعاء ديسمبر 02, 2009 9:02 pm

يقولون الكذب ملح الرجال

مشاركةبواسطة Angham Dz » الأحد ديسمبر 13, 2009 11:09 pm

صورة

ايه يا بنتي الموضوع ده :> :lol: :> :lol: :>

يخرب عقلك اوعي تخرجي من البيت
:>
عشان الرجالة هيموتوكي

بقلك ايه متخافيش يا حبيبتي انا معاكي محدش هيقرب عليكي
:lol: :lol: :lol:
صورة

تقبلي مروري اختك انغام

صورة

صورة العضو الشخصية
mohamed poit
عضو نشيط
عضو نشيط
مشاركات: 2242
اشترك في: الاثنين يناير 12, 2009 4:24 pm

يقولون الكذب ملح الرجال

مشاركةبواسطة mohamed poit » الأحد ديسمبر 13, 2009 11:10 pm

شكرا يا قمر بس انا ما احب الشخص الكداب

لان الي خايف من حاجه ميعملهاش ولو عملها يبقي راجل وقد الي عملوا

لاكن الي بيكدب ده مابيبقاش راجل عشان جبان الكذب اساسه الجبن

وشكرا علي موضوعك الجميل ده يا قمر

بترجاجي تتقبلي مروري


صورة

صورة

صورة


الـــــ ، ـــ ^ـــ *ــــ ^ــــشـــ ، ـــ^ ــ* ــ^ ـــا عــ ، ـــ^ ـــ * ــــ^ ــــر

صورة العضو الشخصية
abo_jom3a
عضو مشارك
عضو مشارك
مشاركات: 625
اشترك في: الأربعاء نوفمبر 12, 2008 7:17 pm

يقولون الكذب ملح الرجال

مشاركةبواسطة abo_jom3a » الأحد ديسمبر 13, 2009 11:15 pm

بسم الله الرحمن الرحيم


مساء الخير للجميع


يعني يا سراب لازم نفضحهم هدول الرجال , اغص عليكم رجاله خاينين , والله خاينين


وكذابين طلعتو اخص اخص اخص , صحيح ما بتستحو , الله يعينك يا حواء على هدول


الرجال الخاينين الكذابين , انا براء منك يا خونه وكذابين كمان طلعتو , يعني خونه قلنا


معلش وتطلعو كذابين كمان والله عيب , بس العيب مو عليكم العيب على حوا اللي ما


تربيكم منيح , وتقرص دانكم اخص عليكم , هيك تفشلوني قدام البنات وانا بقول عنكم


شباب مناح ما بتكذبو اخص خليتو رقبتي قد السمسمه , انا الحمد لله ما بكدب عارفين


ليه حماتي من اولها قطعت راس البسه قدامي فرتبط لساني , واذا بكذب وحماتي بتصرخ


بوجهي على طول بكر كل اللي عندي بقول على طول , والله يا سراب مش عارف شو


اقول خلو رقبتي كد كده ههههههههه .


شوفي سراب الكذب خيبه , وقال المثل اذا الكذب بينجي فالصدق انجى , وصدقيني


بكره الكذب فوق ما تتصوري وبكره الكذابين , موضوع حلو وممتع تسلم ايدك سراب.



يا رب انا واقف بين ايديك يا رب وكاشق عشعري وبدعيلك , يا رب حماتي مو عاتقاني يا


رب , يا رب انصرني عليها وانا حروح للحج مشي على رجلي (( طبعا كذب اروح للحج


مشي هههههههههه )) , يا رب انصرني عليها وانا حروح اصلي بالحرم القدسي يا رب


((طبعا وهاي صعبه يعني كداب هههههههههه )) يا رب طول بعمر حماتي وانا والله لطلع


على سطه القمر اصليلك (((( وهاي اكبر ؟؟؟؟؟ شو هههههههههههههههههه )))) .



تقبلي مروري سراب قبل ما اكمل الكدب كله هههههههههههه .





ابـــــــــــــــــــــــــــــــو جمعـــــــــــــــــــــــــــــه

صورة العضو الشخصية
ابو_سلطان
صديق 12 شات
صديق 12 شات
مشاركات: 310
اشترك في: الخميس يوليو 30, 2009 10:08 pm

يقولون الكذب ملح الرجال

مشاركةبواسطة ابو_سلطان » الأحد ديسمبر 13, 2009 11:21 pm

اختي سراب
قويه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
يعني حنااا اكثر كذب
ذا تحامل ع الرجال اكثر من اللزوم
بس من جد
الامثال اللي ضربتيه عن كذب الرجال
صحيحه لا غبااار عليهاا
تقبلي مروري
ابو سلطان
واحد من الجنس الاخر بين قوسين رجال

صورة العضو الشخصية
_HIMOOOO_
عضو نشيط
عضو نشيط
مشاركات: 2100
اشترك في: الجمعة إبريل 24, 2009 12:50 am

Re: يقولون الكذب ملح الرجال

مشاركةبواسطة _HIMOOOO_ » الأحد ديسمبر 13, 2009 11:28 pm

انا طبعا لا اقتنع بالفكر ة تماما لانها مرفوضه مطلقا ازاى احنا 6 ونتو 3 يعنى

ده ظلم والله طب خلينا واقعيين لو الراجل مثلا كان بميعا د ف حكم شغله مع امرأة
لو قال الحقيقه ييييييييى هتسود عيشته وتشم البدله وتشم القميص
وشغل الحموات يشتغل بقى

انما هو ريح دماغه وخلاص لاضرر ولا ضرار انما اكذوبات النساء
يا الهى تخرب ممالك عظام

ربنا يكفينا كيد النساء

وحسبى الله ونعم الوكيــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل

يسلمو ســــــــــــــــــــــــراب

تقبلى مرورى

هيمكـــــــــــــــــــــــــــو محامى خلــــــــــــــــــــــــــــع

صورة العضو الشخصية
elking
صديق 12 شات
صديق 12 شات
مشاركات: 447
اشترك في: الأربعاء مايو 20, 2009 1:56 pm

يقولون الكذب ملح الرجال

مشاركةبواسطة elking » الأحد ديسمبر 13, 2009 11:31 pm

على اساس ان البنات ملايكه :> :> :>


دول شياطين :roll: :roll: :roll:

صورة العضو الشخصية
KABOOOOOS
صديق 12 شات
صديق 12 شات
مشاركات: 106
اشترك في: الأحد نوفمبر 22, 2009 5:46 pm

يقولون الكذب ملح الرجال

مشاركةبواسطة KABOOOOOS » الاثنين ديسمبر 14, 2009 12:13 am

عارفه احنا بنكدب ليه اخت سراب


اقولك:

اولا:البنات بمتموت فى اللى بيكدب عليهم

ثانيا:اللى بيرحهم بيتعبوه

وبالله عليكى لو واحده وحشه وعايز اجاملها اقولها ايه !!! انتى وحشه
ولا لازم افهمها انها مارلين مونرو :roll: :roll:

صورة العضو الشخصية
smily face
إداري سابق
إداري سابق
مشاركات: 452
اشترك في: الجمعة ديسمبر 26, 2008 1:59 pm

يقولون الكذب ملح الرجال

مشاركةبواسطة smily face » الاثنين ديسمبر 14, 2009 12:24 am

:mrgreen:

يا الله شو حلو يرد النفس هالموضوع

:mrgreen:

بهنيكي سراب عليه كلامك كلو صح

:>

اكيد هلا الشباب جن جنونهم لما بانت حقيقتهم

ههههههههههههههههههههههههههههههه

تقبلي مروري عيوني

:lol:


العودة إلى “الرجل الشرقي”



الموجودون الآن

المستخدمون الذين يتصفحون المنتدى الآن: لا يوجد أعضاء مسجلين متصلين و 0 زائر

المتواجدون حاليا

المستخدمون الذين يتصفحون المنتدى الآن: لا يوجد أعضاء مسجلين متصلين و 0 زائر