• منتديات بابونج

    منتديات بابونج، منتديات ثقافية متنوعة، تعرف على اصدقاء جدد وشاركهم معارفك وآرائك في بيئة نقاشية مفيدة

ميرا وامينة (كلنا واحد)الحلقة الثامنة

بستان منتديات موقع بابونج، هذا المنتدى مخصص للمواضيع المتنوعة التي يتم إضافتها من قبل الأعضاء، لديك الحرية لكتابة ما تشاء هنا مع عدم التعدي على الآخرين
صورة العضو الشخصية
امينه
عضو مشارك
عضو مشارك
مشاركات: 1476
اشترك في: الجمعة أكتوبر 10, 2014 6:31 pm

ميرا وامينة (كلنا واحد)الحلقة الثامنة

مشاركةبواسطة امينه » الخميس سبتمبر 17, 2015 8:58 pm

السلام عليكم ورحمة الله
وكل سنة وانتم طيبين
عنوان حلقة اليوم (صديقتى)

انا امراة فى الثلاثين من عمرى
فى يوم كنت على النت دخلت موقع اسمو شات
مكنتش اعرف يعنى اية شات كانت حياتى مقفولة
مفيش صحاب ولا كلام كنت ساعات بكتب بس كان نفسى حد يرد عليا
دخلت اتكلمت وكان فى ناس بترد عليا وبترحب بيا
وبدات حياتى تتغير
دخلت بشحصية مش بتعتى بتاعت بنتى الطفلة ضعيفة السمع والكلام كنت عوزة اعرف
الناس هتتعامل معاها ازى
المهم مع الوقت ولانى مش بحب الكدب قولت لصحابى كل حاجة
فى ناس قدرت وناس لا
المهم كان ليا ايام حلوة وايام وحشة جدا
لحد ما ظهرت
صورة
هى مش صحبتى بس لا
دى انا
بس من كام يوم ولانى مش متعودة على السعادة
هى تعبت
وبدات تخبى عنى علشان مش تزعلنى
بس انا عرفت انها فعلا تعبانة
اكتر حاجة مخليانى هموت انها بتحاول تفرحنى
مش عوزانى اقلق عليها
هى فى عز المشكلة بتعتها همها انى مش اعيط
او تسمع صوتى مخنوقة
انا مطلعتش الصديقى الجدعة الى ممكن تقف جمبها
فى يوم قالتلى انا هقص شعرى
انا قلتلها لا اوعى
النهاردة كانت بتكلمنى وقالتلى انا خايفة شعرى هيقع
حسيت انى مش شايفة الكلام
انا عوزة اساعدها واقف جمبها بس مش قدرة
دى حتة منى
اعمل اية ازى اخفف عنها
اكيد هى اختارت الصديقة الغلط
الى بدل متساعد لا شيلتها همى

يا ريت حد يقولى اعمل اية او اقف معاها ازى


دى كانت مشكلة الحلقة
استنونا الخميس القادم
باذن الله
مع ميرا
السلام عليكم
صورة


صورة العضو الشخصية
دخان بلا ملامح
عضو خبير
عضو خبير
مشاركات: 14739
اشترك في: الأحد أكتوبر 07, 2012 6:36 am

ميرا وامينة (كلنا واحد)الحلقة الثامنة

مشاركةبواسطة دخان بلا ملامح » الخميس سبتمبر 17, 2015 9:50 pm

يعنى اية شعرها حيقع ؟

الشعر موش بيقع الا مع العلاج الكيمائى

ودة علاج لحالات الاورام والسرطان

صديقتك كدا !!!

مجرد توضيح عشان اعرف اجاوبك

صورة العضو الشخصية
امينه
عضو مشارك
عضو مشارك
مشاركات: 1476
اشترك في: الجمعة أكتوبر 10, 2014 6:31 pm

ميرا وامينة (كلنا واحد)الحلقة الثامنة

مشاركةبواسطة امينه » الجمعة سبتمبر 18, 2015 12:23 am

[quote="دخان بلا ملامح"]
يعنى اية شعرها حيقع ؟

الشعر موش بيقع الا مع العلاج الكيمائى

ودة علاج لحالات الاورام والسرطان

صديقتك كدا !!!

مجرد توضيح عشان اعرف اجاوبك

ازيك يا عادل
يا رب تكون بخير
مع الاسف
ورم
وربنا يشفيها

صورة العضو الشخصية
دخان بلا ملامح
عضو خبير
عضو خبير
مشاركات: 14739
اشترك في: الأحد أكتوبر 07, 2012 6:36 am

ميرا وامينة (كلنا واحد)الحلقة الثامنة

مشاركةبواسطة دخان بلا ملامح » الجمعة سبتمبر 18, 2015 11:44 am

[quote="امينه"][quote="دخان بلا ملامح"]
يعنى اية شعرها حيقع ؟

الشعر موش بيقع الا مع العلاج الكيمائى

ودة علاج لحالات الاورام والسرطان

صديقتك كدا !!!

مجرد توضيح عشان اعرف اجاوبك

ازيك يا عادل
يا رب تكون بخير
مع الاسف
ورم
وربنا يشفيها


صباح الخير امينة

جمعة مباركة عليكى وعلى كل اسرتك الكريمة

الامر بسيط جداا ومفهوش مشكلة

اولا دة قضاء ربنا سواء رضينا بية او موش رضينا

بالنسبة للورم اتمنى يكون حميد ودة سهل بجراحة يتمم استصئالة نهائى

وف اغلب الحالات موش بيرجع تانى

مع بعض الفحوصات واشعات بيبن نوع الورم

وقولى لصديقك وقوع الشعر دة بيحصل مع بداية العلاج الكيمائى ودة ف حالات الاورام الخبيثة

يعنى مدام الموضوع ف اولة سهل علاجة جدااا

وشخصيا اعرف حالات كتيرة كان عندها ورم وراح نهائى

بالنسبة تعملى ليها اية ولاشىء

قوليها بس المهم الحالة النفسية لازم تعرف انها مهما حصل معها

بردة هى احسن من غيرها بمليون مرة

ولعلة خير ومحدش عارف الخير فين

تتابع مع دكتور جراح وتعمل الفحوصات وكلوة حيبقى تمام ف القريب العاجل

يومكم سعيد

تحياتى الكم

صورة العضو الشخصية
QUeeN OF ZagaZig
عضو مشارك
عضو مشارك
مشاركات: 969
اشترك في: الجمعة أكتوبر 04, 2013 8:58 am

ميرا وامينة (كلنا واحد)الحلقة الثامنة

مشاركةبواسطة QUeeN OF ZagaZig » الاثنين سبتمبر 21, 2015 2:27 am

دخلت بشحصية مش بتعتى بتاعت بنتى الطفلة ضعيفة السمع والكلام كنت عوزة اعرف
الناس هتتعامل معاها ازى
المهم مع الوقت ولانى مش بحب الكدب قولت لصحابى كل حاجة
فى ناس قدرت وناس لا
المهم كان ليا ايام حلوة وايام وحشة جدا
لحد ما ظهرت

مقولتليش يعنى ياامينة :> :> :>

ولانى متأكدة ان الموضوع دا كله حوار
وشوفته كله عالعام
فمعلش اعزرينى

مش هعرف ارد لان ردى هيكون محرج شوية

تقبلينى

صورة العضو الشخصية
دخان بلا ملامح
عضو خبير
عضو خبير
مشاركات: 14739
اشترك في: الأحد أكتوبر 07, 2012 6:36 am

ميرا وامينة (كلنا واحد)الحلقة الثامنة

مشاركةبواسطة دخان بلا ملامح » الاثنين سبتمبر 21, 2015 2:37 am

[quote="ملكه من الزقازيق"]دخلت بشحصية مش بتعتى بتاعت بنتى الطفلة ضعيفة السمع والكلام كنت عوزة اعرف
الناس هتتعامل معاها ازى
المهم مع الوقت ولانى مش بحب الكدب قولت لصحابى كل حاجة
فى ناس قدرت وناس لا
المهم كان ليا ايام حلوة وايام وحشة جدا
لحد ما ظهرت

مقولتليش يعنى ياامينة :> :> :>

ولانى متأكدة ان الموضوع دا كله حوار
وشوفته كله عالعام
فمعلش اعزرينى

مش هعرف ارد لان ردى هيكون محرج شوية

تقبلينى



ممممم سورى عل المداخلة بس يعنى اى

ولو حقيقى ف كدا

ممممم ما علينا :roll: :roll:

صورة العضو الشخصية
QUeeN OF ZagaZig
عضو مشارك
عضو مشارك
مشاركات: 969
اشترك في: الجمعة أكتوبر 04, 2013 8:58 am

ميرا وامينة (كلنا واحد)الحلقة الثامنة

مشاركةبواسطة QUeeN OF ZagaZig » الاثنين سبتمبر 21, 2015 2:43 am

[quote="دخان بلا ملامح"][quote="ملكه من الزقازيق"]دخلت بشحصية مش بتعتى بتاعت بنتى الطفلة ضعيفة السمع والكلام كنت عوزة اعرف
الناس هتتعامل معاها ازى
المهم مع الوقت ولانى مش بحب الكدب قولت لصحابى كل حاجة
فى ناس قدرت وناس لا
المهم كان ليا ايام حلوة وايام وحشة جدا
لحد ما ظهرت

مقولتليش يعنى ياامينة :> :> :>

ولانى متأكدة ان الموضوع دا كله حوار
وشوفته كله عالعام
فمعلش اعزرينى

مش هعرف ارد لان ردى هيكون محرج شوية

تقبلينى



ممممم سورى عل المداخلة بس يعنى اى

ولو حقيقى ف كدا

ممممم ما علينا :roll: :roll:



لا دخان هى هتفهم كلامى كويس وعارفة بقصد ايه متاخدش فبالك ههههههههههه


العودة إلى “بستان المنتدى”



الموجودون الآن

المستخدمون الذين يتصفحون المنتدى الآن: Yahoo [Bot] و 16 زائراً

المتواجدون حاليا

المستخدمون الذين يتصفحون المنتدى الآن: Yahoo [Bot] و 16 زائراً