• منتديات بابونج

    منتديات بابونج، منتديات ثقافية متنوعة، تعرف على اصدقاء جدد وشاركهم معارفك وآرائك في بيئة نقاشية مفيدة

الحكم بالاعدام على كل خاين

في هذا المنتدى يمكنك كتابة قصة من بنات أفكارك، مناقشة فكرة قصة، او عرض قصة أعجبتك ليطلع عليها الأعضاء وزوار المنتديات الآخرين
صورة العضو الشخصية
دخان بلا ملامح
عضو مميز
عضو مميز
مشاركات: 4359
اشترك في: الأحد أكتوبر 07, 2012 6:36 am

الحكم بالاعدام على كل خاين

مشاركةبواسطة دخان بلا ملامح » الخميس مايو 08, 2014 6:56 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
قبل ان تقروا قصتى ارجو ان لا تحكموا بعقلوكم على بطلة قصتى سالى ولكن بقلبوكم فكلنا بشر ولنا قدرة على التحمل واتمنى ان تنال اعجابكم
دخلت سالى الجامعة كلية الاداب بعد حصولها على 75% ف الثانوية العامة كانت طموحها ان تكون طبيبة لتعالج الناس المرضى لانها تكرة المرض وتساعد المحتاج دخلت الجامعة وكلها امل ف الحياة ومتصورة مستقبل جميل ف هذا العالم الى ربما لم تعرف عنوة شيئا ولانها من المنصورة فسكنت ف المدينة الجامعية للبنات وجاء حظها السى مع بنت تدعى رباب من الشرقية وتسكن معها ف غرفة واحدة تبادلا الحديث يوميا عن الكلية تارة وعن الامور الشخصية تارة اخرى
سالى عادة كانت تصلى وعلى قدر لاباس من الجمال فان لها عينان زرقاء وشعر اسود لامع وهو ماجذب اليها الشباب ف الكلية ولكن كانت مقررة ان لا كلام خارج الكلية او خارج سياق المحاضرات ولكن هناك اناس لا يفهمون ذلك وهناك شخص يدعى ادهم اعجب بها جدا وحاول مرار وتكرار التعرف بها والخروج والمقابلات ولكنها رفضت كل هذا واصريت ان يكون التعارف ف حدود الكلية والمحاضرات فلم يعجبة ادهم تصرفها وفكر ف فكرة شيطانية
ف يوم من الايام ف كافتيرا الكلية
ادهم ممكن اعزمك على فنجان قهوة ف الكافتيرا نتكلم شوية
رباب بكل سرور ادهم
ادهم انتى عارفة انى معجب بصاحبيتك بس هيا موش مدينى وش
رباب سالى معقدة شوية ومفكرة نفسها صفية زغلول مش عارفة لية مع انها من بيئة بسيطة اوى
ادهم كدا شكلنا حنتفق
رباب نتفق على اية
ادهم انا عايز سالى تبقى زى الخدامة عندى وتتزلل ليا وتبوس جزمتى
رباب انت شارب حاجة يا ادهم وانا اساعدك ازاى واية الكلام دة
ادهم قبل اى كلام حيكون تحت تصرفك مبلغ 10000 جنية مقابل الخدمة
رباب افهم الاول خدمة اية
ادهم اى حد بيجلوة صداع صداع صح
رباب طبعن واية علاقة دة ب سالى
ادهم حفهمك كل اللى تعملية اما يجلى ل سالى صداع تديها حباية من الحبوب دى
رباب حبوب اية دى مخدرات
ادهم مالكيش فية بقا تعملى اللى اقوالك علية
رباب بس دى مسئولية
ادهم وهيا يعنى حتروح تقول انها بقات مدمنة انا عايزاها تذل ليا وتبوس رجلى عشان الحبوب واعمل اللى عايزة فيها
رباب بس المبلغ بسيط انت عارف البت موزة وتساهل وعشان انفذ كلامك بسرعة واعمل اللى تقولة
ادهم عايزة كام يعنى
رباب من الاخر ومن غير ما نلف وندور 30 الف
ادهم انتى مجنونة ادفع كل دة ف بنت
رباب بس سالى مش اى بنت وكمان عشان تجيب مناخيرها الارض
وبعد طول نقاش اتفق الشيطاين على الايقاع بسالى ف عالم المخدرات واتفقا على المبلغ
ادهم ادى شريط حبوب الاول تديها حبة واحدة وبعد 3 ايام تزودى كل يوم حبة الشريط فية 12 يعنى اخر الاسبوع لو طلبت قوليها ما فيش وادهم هو اللى بيجيبة من صيدلية باباة دة دواء فيتامين
وبالفعل نفذت رباب الكلام بالضبط كما قالة ادهم وف اخر الاسبوع
سالى مفيش دواء للصداع معاكى رباب
رباب لالاسف يا حبيبتى خلص انا كنت جايبة شريط عشان اقدر اذاكر بس خديتة كلوة مش خسارة فيكى
سالى وانتى جايبة منين
رباب من ادهم اللى معانا ف الدفعة من صيدلية باباة كلمية هو مش حيتاخر عنك مشى حالك معاة دة دواء مفيد للتركيز وشكلك اتعودتى علية
وبالفعل توجهت سالى الى ادهم ف الصباح وهيا ليست الوردة المتفتحة كما كانت
سالى ممكن لحظة ادهم
ادهم عيونى يا ست البنات
سالى كنت عايزة شريط من اللى اديتة لى رباب وادفع تمنة حتا
ادهم بس كدا ادى ريط يا قمر واما تخلصية كلمنى اجبليك وركزى عشان المذاكرة
وبالفعل بدات سالى تترك المذاكرة وتلتف الى الحبوب ومع مرور الوقت اذاد تعلق سالى بالمخدرات التى اصبحت شبهة يومية بجرعات اعلى وكانت رباب بتنقل اخبارها لادهم كل يوم
وف يوم من الايام اتفق ادهم مع رباب ان مفيش حبوب تانى الا اما تجى الشقة تاخد الحبوب تعالى معاها عشان تجى
سالى
هو ادهم مظهرش يا رباب النهاردة
رباب لا ادهم مجاش عايزة حاجة
سالى عايزة حبوب حتتجنن
رباب سالى ادهم قالى مفيش حبوب حيجبها الكلية اللى عايز يجلى البيت
سالى ارحولة البيت ازاى الناس تقول اية
رباب منا حروح معاكى متخافيش وبعدين مشى حالك انتى اللى محتاجة وابقى خدى منوة حبوب تكفى شهرين تلاتة بحيث متروحيش البيت الا كل فين وفين
سالى انتى عارفة بكدا اكون اية وانتى كمان فاهمة ادهم عايز منى اية
رباب بصى يا حبيبتى انا قولت اللى عندى وبعدين حكون معاكى واهو تزبطى دماغك ومحدش حيغصبك تعملى حاجة غلط
وبالفعل وافقت سالى على الذهاب الى ادهم ف شقتة وذهبت معاها رباب واستقبلهم ادهم بكل سرور وهو يرى نظرة الذل ف عين سالى ولكن اراد ان يسمعها ويراها ويلمسها ف كل كلامها
ادهم بقول اية يا رباب ادخلى اعملى شاى عشان حتكلم كلمتين مع سالى
رباب حاضر
ادهم سالى من الاخر عايزاك اوى ولو طاوعيتنى كل اللى عاوزة تحت امرك وانتى فاهمة قصدى ومتخافيش ف حدود انك بنت بنوت
سالى مستحيل اللى بتقولة انت موش بنى ادم دلوقتى فهمت قصدكم انتم دمروتونى دمرت حياتى ومستقبلى منكم لله
واخد ادهم يضحك كثيرا وصديقتة رباب تسخر منها وتقولها بلاش تعملى دور الشرف دة حيزبطك سيبك منها بكرة تجى برجلها وجاء هاجس ل سالى وقالت طب ادينى لبكرة اكون رتبت نفسى عشان عليا ظروف خاصة تروح بكرة وابتسم ادهم ورباب وقالو بكرة وحنكون احنا التلاتة ونقضىقت ممتع متفقين
وبعد ان روحا الاتنين قالت رباب لصديقتها متزعليش استفادى منوة زى كدا اخدت فلوس وانتى كمان خدى مزاجك وفلوس وعيشليك يومينوظلت صمتة سالى وجاء ببالها ان تتخلص من الخونة بحكم الاعدام وف الصباح توجهت الى محل لحلويات واشترت كليو بسبوسة واضافت الية سم لكى تتخلص منهم لانهم دمروا حياتها وبالفعل ذهبا الاتنين الى بيت ادهم لقضاء ليلة حمراء مع المخدرات وفتحت البسبوسة امامهم واذا رباب تقسم الاطباق عليهم التلاثة قالت سالى حروح الحمام البس وازبط نفسى تكونو زبطتو الوضع وما ان خرجت من الحمام الا ان وجدتهم ملقين على الارض بيطلعو ف الروح فاحضرت السكين وغرستهاف صدرهم وهيا تصرخ انتم خونة دمرتو حياتى لازم تموت انتى وهيا وصارت تصرخ وتبكى بهسترية قتلت الخونة الى ان سمع الجيران وجاءت الشرطة وحكم عليها بالاعدام
ارجو ان تكون قصتى نالت اعجابكم تقبلو تحياتى

^^ بنوتة مصرية ^^
عضو نشيط
عضو نشيط
مشاركات: 3426
اشترك في: الخميس نوفمبر 21, 2013 2:53 am

الحكم بالاعدام على كل خاين

مشاركةبواسطة ^^ بنوتة مصرية ^^ » الخميس مايو 08, 2014 8:20 pm

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

ربي يهدي و يصلح حال الجميع

صورة العضو الشخصية
دخان بلا ملامح
عضو مميز
عضو مميز
مشاركات: 4359
اشترك في: الأحد أكتوبر 07, 2012 6:36 am

الحكم بالاعدام على كل خاين

مشاركةبواسطة دخان بلا ملامح » الخميس مايو 08, 2014 8:29 pm

[quote="^^ بنوتة مصرية ^^"]
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

ربي يهدي و يصلح حال الجميع

تقبلى تحياتى

صورة العضو الشخصية
¥روح.بلا.ملامح¥
عضو مشارك
عضو مشارك
مشاركات: 1082
اشترك في: الأربعاء أغسطس 07, 2013 1:34 pm

الحكم بالاعدام على كل خاين

مشاركةبواسطة ¥روح.بلا.ملامح¥ » الخميس مايو 08, 2014 10:11 pm

قصه جميله اوى بس مش عجبنى انها دمرت حياتها وقتلت كان ممكن تكون عملت شي اخر
بس ربنا علظالم دايما

صورة العضو الشخصية
دخان بلا ملامح
عضو مميز
عضو مميز
مشاركات: 4359
اشترك في: الأحد أكتوبر 07, 2012 6:36 am

الحكم بالاعدام على كل خاين

مشاركةبواسطة دخان بلا ملامح » الخميس مايو 08, 2014 10:35 pm

[quote="بــراءة"]
قصه جميله اوى بس مش عجبنى انها دمرت حياتها وقتلت كان ممكن تكون عملت شي اخر
بس ربنا علظالم دايما

تحياتى لكى


العودة إلى “منتدى القصص”



الموجودون الآن

المستخدمون الذين يتصفحون المنتدى الآن: Yahoo [Bot] وزائران

المتواجدون حاليا

المستخدمون الذين يتصفحون المنتدى الآن: Yahoo [Bot] وزائران